Gratis proefkaartje voor jou!

Maak nu vrijblijvend een account aan en ontvang van ons een gratis proefkaartje.

Mijn gegevens


Ik ben geïnteresseerd in:

Met deze informatie kunnen wij onze service optimaliseren.


Heb je al een account? Inloggen

Meest gestelde vragen

team lief leuk en eigen

Kunnen we je ergens mee helpen?

Kijk dan eens bij onze Meest Gestelde Vragen. En kom je er dan nog niet uit? Mail of bel ons gerust! We helpen graag!

Team Lief Leuk & Eigen

De meest gestelde vragen

  1. Kan ik mijn kaartje ook in een ander formaat krijgen?
  2. Wat kost een geboortekaartje
  3. Welk papiersoort moet ik kiezen
  4. Kan ik ook folie aan elk kaartje toevoegen?
  5. Hoe plaats ik mijn teksten netjes in het midden?
  6. Hoe bestel ik een gratis proefkaartje?
  7. Ik wil iets in het bestaande ontwerp aanpassen. Kan dat?
  8. Ik wil graag een geheel eigen ontwerp. Kan dat ook?
  9. Het lukt mij niet om het Excel bestand te uploaden
  10. Hebben jullie ook bijpassende sluitstickers bij mijn kaartje?
  11. Ik kan niet alles in mijn kaartje aanpassen
  12. Kan ik de enveloppen vooruit ontvangen?

Of staat je vraag misschien in één van deze categorieën?

Gerelateerde vragen over PROEFKAARTJES

- De kader van mijn proefkaartje is niet recht

Heb je gewerkt met een kader op je geboortekaartje, dan is de kans aanwezig dat je 1-2 mm verschil ziet tussen de rand links, rechts of onder en boven. Dit heeft te maken met de snijmarge die de drukker nodig heeft. Een drukker mag binnen een snijmarge van 1-2 mm werken. Het kan ook zo zijn dat je proefkaartje netjes staat en je oplage wel 1-2 mm afwijkt. Helaas, is dit niet te voorkomen en kunnen we op 1-2 mm snijverschil kaartjes niet afkeuren. Is het verschil meer dan 1-2 mm, neem dan contact met ons per e-mail en voeg een foto toe aan de bijlage. We zullen jullie zo snel mogelijk een nieuwe proefdruk versturen.

- Mijn proefkaartje is beschadigd. Is dat bij de oplage straks ook zo?

Proefdrukken zijn enkele kaarten die meer handelingen ondervinden dan een oplage en daardoor gevoeliger zijn voor beschadigingen op bijvoorbeeld de vouwrand. De kaartjes die jullie als oplage ontvangen, zullen altijd zorgvuldig verpakt en verstuurd worden. Heb je vragen over de door jouw ontvangen proefdruk, dan kan je ons altijd bellen voor advies.

- De kleuren van mijn 2e proefkaart zijn heel anders dan de 1e proefkaart

Dat kan. Dit kan veroorzaakt worden door een verschillende papiersoort dat is gekozen. De kleur van het papier heeft invloed op de uitkomst van de kleuren. Daarnaast kunnen kaartjes die in verschillende runs zijn geproduceerd iets van elkaar afwijken. Vooral pastel tinten kunnen hierdoor iets anders uitpakken. Twijfel je over de kleuren van de diverse proefkaarten, dan kan je ons altijd een foto sturen waarop de twee kaartjes naast elkaar liggen. Dan kunnen wij dit voor je beoordelen. Doe dit altijd wel voordat je een oplage bestelt want dan kunnen wij de output nog sturen.

- Hoe bestel ik een gratis proefkaartje?

Je ontvangt bij het aanmaken van je account een code voor een GRATIS PROEFKAART.

Je kan zelf via de site heel makkelijk een gratis proefkaartje bestellen. Je gaat naar jouw kaartje, en maakt zelf de teksten op. Daarna klik je op controleer & bestel. Is je kaartje helemaal goed? Dan kan je klikken op de knop Proefkaart bestellen. Je komt dan in het scherm waar je de aantallen kan aanpassen en het papiersoort kan aanvinken. Klik hier op de knop Ga naar betalen. In het volgende scherm kan je je gegevens invullen én de kortingscode voor de gratis proefkaart die je ontvangt wanneer je een account aanmaakt (deze staat in de bevestigingsmail van de account). Je ziet dan aan de rechterzijde dat de proefkaart niet wordt doorberekend.

- Hoeveel gratis proefkaartjes kan ik aanvragen?

Je ontvangt van ons een GRATIS proefkaart. We sturen je de code wanneer je een account aanmaakt. Zo kan je thuis de kleuren en de papierkwaliteit goed beoordelen. Kijk of alles netjes staat of dat je nog wat wilt aanpassen. Je kan ons altijd vragen om met je mee te kijken.

- Kan mijn gratis proefkaartje ook met folie?

Ja dat kan. Standaard wordt een proefdruk zonder folie gedrukt. De folie is een extra bewerking. Wil je graag zien hoe folie op jouw kaartje eruit ziet, kies dan in het winkelmandje voor de optie Folie tegen een meerprijs. De levertijd is ca 3-4 werkdagen en wordt met brievenbuspost verstuurd.

- Kan ik een proefkaart krijgen van letterpress, oud hollands of hotfoil?

Onze collectie Speciale geboortekaartjes (Oud Hollands, Letterpress, Hotfoil) worden ambachtelijk gedrukt. Dit betekent dat kleuren worden gemengd, platen worden gemaakt, persen worden ingesteld etc. De opstartkosten voor dergelijk drukwerk ligt erg hoor (daarom zijn deze kaartjes ook duurder bij lage oplages). Het is daarom niet haalbaar om een proefkaart te maken. Daarom hebben we proefsetjes gemaakt om thuis toch goed een selectie aan kleuren te bekijken en het papier te voelen. Als je het aanvraagformulier invult, sturen we je eerst vrijblijvend de eerste voorstel toe met de definitieve offerte. Besluit je hiermee verder te gaan, zullen we het proefpakketje naar je toesturen. Bekijk hier alle aanvraagformulieren.
 


Openingstijden feestdagen:
Niet geopend op algemene feestdagen (2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, 2e Pinksterdag, de kerstdagen en Nieuwjaarsdag). Eens in de vijf jaar ook op bevrijdingsdag (5 mei 2020), in verband met sluiting van postdiensten.


service@liefleukeneigen.nl

We proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Dit is ook afhankelijk van de drukte rondom geboortes.


Is je kindje al geboren?
Meld dit dan direct of bel ons!


0251 200203

Wij zijn bereikbaar van:
Ma t/m vrij: 9.00 - 17.00


De Trompet 1918
1967 DB Heemskerk

routebeschrijving

Wij zijn bereikbaar van:
Ma t/m vrij: 9.00 - 17.00