Gratis proefkaartje voor jou!

Maak nu vrijblijvend een account aan en ontvang van ons een gratis proefkaartje.

Mijn gegevens


Ik ben geïnteresseerd in:

Met deze informatie kunnen wij onze service optimaliseren.


Heb je al een account? Inloggen

Meest gestelde vragen

team lief leuk en eigen

Kunnen we je ergens mee helpen?

Kijk dan eens bij onze Meest Gestelde Vragen. En kom je er dan nog niet uit? Mail of bel ons gerust! We helpen graag!

Team Lief Leuk & Eigen

De meest gestelde vragen

assing data to varable start tag replacement for custom theming
  1. Kan ik mijn kaartje ook in een ander formaat krijgen?
  2. Wat kost een geboortekaartje?
  3. Welk papiersoort moet ik kiezen?
  4. Kan ik ook folie aan elk kaartje toevoegen?
  5. Hoe plaats ik mijn teksten netjes in het midden?
  6. Hoe bestel ik een gratis proefdruk van het geboortekaartje?
  7. Ik wil iets in het bestaande ontwerp aanpassen. Kan dat?
  8. Ik wil graag een geheel eigen ontwerp. Kan dat ook?
  9. Het lukt mij niet om het Excel bestand te uploaden
  10. Hebben jullie ook bijpassende sluitstickers bij mijn kaartje?
  11. Ik kan niet alles in mijn kaartje aanpassen
  12. Kan ik de enveloppen vooruit ontvangen?

Of staat je vraag misschien in één van deze categorieën?

Gerelateerde vragen over Levertijden

- Wat is de levertijd voor standaard kaartjes zonder folie of bijzondere vorm?

Bestel je een standaard kaartje zonder foliedruk of bijzondere vorm op werkdagen vóór 15.00 uur? Dan wordt de oplage dezelfde dag nog gedrukt én verstuurd!

- Wat is de levertijd voor kaartjes met folie OF bijzondere vorm?

Als je een kaartje met foliedruk OF een bijzondere vorm bestelt, dan is de levertijd iets langer. Houd rekening met een levertijd van 2-3 werkdagen.

- Wat is de levertijd voor kaartjes met folie EN bijzondere vorm?

Hebben jullie mooie kaartjes besteld met foliedruk én een bijzondere vorm? Dan is de levertijd ook weer iets langer. De kaartjes moeten langs nog een extra machine in de drukkerij. De levertijd voor kaartjes met foliedruk en een stansvorm is 3-4 werkdagen.

- Wat is de levertijd voor een kaartje op hout?

De levertijd voor een geboortekaartje op hout of houten trouwkaart is 3-4 werkdagen.

- Wat is de levertijd voor extra’s voor het kaartje?

Wil je graag strikjes, houten vormpjes, lakzegels, knijpertjes en paperclips of andere leuke extra’s aan het kaartje toevoegen? Deze worden meegeleverd met de oplage. De levertijd hangt dus ook vanaf wat voor een kaartjes jullie hebben besteld (met of zonder foliedruk en/of stansvorm). Wij raden het aan om extra’s voor het kaartje alvast mee te bestellen met een proefdruk van het geboortekaartje of proeftrouwkaartje, omdat het voorraadproducten zijn en er een mogelijkheid bestaat dat het niet op voorraad is wanneer jullie de oplage bestellen.

- Wat is de levertijd voor decoratieproducten?

Geboorteborden: 3-5 werkdagen.
Tuinborden: 3-5 werkdagen.
Behangcirkels: 3-5 werkdagen.
Raamstickers: 3-5 werkdagen.
Posters: 2-3 werkdagen (vanaf formaat 30x40 cm).

*Let op: Als je decoratieproducten tegelijk met je kaartjes bestelt, worden ze in een los pakket verstuurd, wat extra verzendkosten kan opleveren.

- Wat is de levertijd voor enveloppen?

Bestel je enveloppen op werkdagen vóór 15.00 uur, dan worden deze dezelfde dag nog verstuurd. Bestel je ze mee met de oplage? Dan worden ze samen met de oplage verstuurd en hangt de levertijd af van of jouw kaartjes foliedruk of een bijzondere vorm bevatten.

Bijzondere kleuren worden op maat besteld en rechtstreeks van de leverancier naar jou verstuurd, herkenbaar doordat er 'op bestelling' bij staat en door de extra verzendkosten.

- Wat zijn de levertijden van losse sluitstickers en adresetiketten?

Sluitstickers en adresetiketten worden op maat per order geproduceerd. De productietijd voor de stickers en etiketten bedragen 2 werkdagen, als ze zonder kaartjes worden besteld.

Etiketten en stickers worden met brievenbuspost verstuurd en hebben géén track en trace. We merken dat de post er wel een paar dagen over doet. Het is aan te raden om deze producten ruim vooraf te bestellen. Dan hoeft dit geen vertraging te veroorzaken. 

Bestel je de sluitstickers en/of etiketten gelijkertijd met je kaartjes bij Lief Leuk & Eigen, dan sturen we deze direct mee in het pakket met de kaartjes en ontvang je ze samen met je kaartjes. Let op: etiketten worden op maat geproduceerd en vallen niet onder het retourrecht.

- Hoe zit het met levering rondom de feestdagen?

Tijdens de feestdagen gelden er aangepaste openingstijden. Op 24 en 31 december zijn wij geopend tot 14.00 uur. Orders die voor 12.00 uur worden geplaatst worden dezelfde dag nog verwerkt (m.u.v. kaartjes met extra bewerkingen zoals folie en stansen, deze kaartjes hebben een langere levertijd, zoals staat aangegeven op de website). 25 en 26 december en 1 januari zijn we gesloten. Deze dagen worden de bestelling niet verwerkt, dit gebeurt de eerst volgende werkdag.

Wij houden de leverdagen aan van PostNL. Er wordt dan ook niet geleverd op feestdagen (27 april, Pasen, Pinksterdagen, Hemelvaart, Kerstdagen en Nieuwjaarsdag).

Let op: ook wij merken rondom drukke feestdagen zoals de decembermaand soms vertraging in onze pakketten. Houd hier rekening mee.

- Kan ik mijn kaartjes bij jullie komen ophalen?

Ja, dat kan! Laat ons van tevoren weten dat je je bestelling wilt afhalen, dan zorgen wij dat deze voor je klaar ligt. Let op: wij drukken in Geffen, niet in Heemskerk. Afhalen is mogelijk tussen 16.00 en 17.00 uur.

- Verzenden jullie ook internationaal?

Ja, wij verzenden ook internationaal. De verzendkosten variëren afhankelijk van het land en worden automatisch berekend.

- Hoe word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

Je ontvangt automatisch updates via de mail zodra je bestelling is gedrukt en verzonden. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan even je spambox. Kan je hier ook geen mailtje vinden en had jouw bestelling al verstuurd moeten zijn? Neem dan even contact met ons op.

 

- Wat moet ik doen als mijn bestelling vertraagd is?

Soms kan je bestelling langer onderweg zijn dan verwacht, bijvoorbeeld door drukte bij de bezorgdiensten. Controleer de status via de track & trace code. Heb je geen track & trace ontvangen of blijft deze hangen? Neem dan contact op met de bezorgdienst of met ons.

- Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Het is niet mogelijk om een bestelling te annuleren als deze al verwerkt is. Wil je iets wijzigen? Neem dan direct na het plaatsen van de order contact met ons op. Als de order nog niet naar de drukker is gegaan, kunnen we mogelijk nog iets aanpassen.

- Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur via e-mail op service@liefleukeneigen.nl. Wij helpen je graag!


Openingstijden feestdagen:
Niet geopend op algemene feestdagen (2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, 2e Pinksterdag, de kerstdagen en Nieuwjaarsdag). Eens in de vijf jaar ook op bevrijdingsdag (5 mei 2020), in verband met sluiting van postdiensten.


service@liefleukeneigen.nl

We proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Dit is ook afhankelijk van de drukte rondom geboortes.


Is je kindje al geboren?
Meld dit dan direct of bel ons!


0251 200203

Wij zijn bereikbaar van:
Ma t/m vrij: 9.00 - 17.00


De Trompet 1918
1967 DB Heemskerk

routebeschrijving

Wij zijn bereikbaar van:
Ma t/m vrij: 9.00 - 17.00