dataLayer = [];

Meest gestelde vragen

team lief leuk en eigen

Kunnen we je ergens mee helpen?

Kijk dan eens bij onze Meest Gestelde Vragen. En kom je er dan nog niet uit? Mail of bel ons gerust! We helpen graag!

Team Lief Leuk & Eigen

De meest gestelde vragen

  1. Kan ik mijn kaartje ook in een ander formaat krijgen?
  2. Wat kost mijn kaartje
  3. Welk papiersoort moet ik kiezen
  4. Kan ik ook folie aan mijn kaartje toevoegen?
  5. Hoe plaats ik mijn teksten netjes in het midden?
  6. Hoe bestel ik een gratis proefkaartje?
  7. Ik wil iets in het bestaande ontwerp aanpassen. Kan dat?
  8. Ik wil graag een geheel eigen ontwerp. Kan dat ook?
  9. Het lukt mij niet om het Excel bestand te uploaden
  10. Hebben jullie ook bijpassende sluitstickers bij mijn kaartje?
  11. Ik kan niet alles in mijn kaartje aanpassen
  12. Kan ik de enveloppen vooruit ontvangen?

Of staat je vraag misschien in één van deze categorieën?

Gerelateerde vragen over MIJN ACCOUNT

- Hoe kan ik inloggen?

Rechtsbovenin zie je een icoontje met twee poppetjes. Wanneer je hierop klikt, kan je inloggen of een nieuwe account aanmaken. Lukt het niet om in te loggen? Dan kan je een nieuw wachtwoord aanvragen. Let op: ontvang je geen mail? Check dan ook even je spambox. Heel soms komt deze mail hierin terecht.

- Ik kan niet inloggen met mijn gegevens

Je logt in met je mailadres en je wachtwoord. Als je je wachtwoord niet meer weet, kan je deze opnieuw opvragen. Let op: soms komt deze mail in je spambox terecht. Check deze ook even als je geen mail ontvangt. Lukt het nog niet om in te loggen, dan kan het zijn dat je wellicht meerdere accounts hebt aangemaakt? Je kan ons altijd mailen om je wachtwoord voor je te resetten. Pas na het nieuwe wachtwoord in je account altijd even je wachtwoord aan naar jouw eigen wachtwoord.

- Bewaren van kaartjes

Je kan onbeperkt kaartjes bewaren in je account. Maak dus meerdere varianten aan om te kijken welke opmaak je mooi vindt. Tip: pas de naam van het kaartje aan zodat je voor jezelf weet welke versie je het is. En is een ontwerp helemaal goed? Geef dan de naam 'definitief' mee aan het kaartje. Handig voor na de geboorte.

Accounts worden wel opgeruimd om serverruimte vrij te houden. Kaartjes die niet zijn besteld en vergrendeld, worden na 12 maanden verwijderd. Wil je een kaartje langer bewaren? Bestel deze dan als proefkaart. Dan staat het kaartje vergrendeld, en kan je later altijd het kaartje weer kopieren om verder te bewerken. Bijvoorbeeld als je ook een jongens/meisjes versie had die je nog wilt gebruiken.
 

- Kaartjes weggooien

Indien een kaartje niet staat vergrendeld (oftewel nog niet is besteld), dan kan je een kaartje verwijderen door middel van het prullenbakje. Let op: verwijderde kaartjes kunnen wij niet meer terughalen.

TIP: Houd je account overzichtelijk door ontwerpen die je niet gebruikt te verwijderen en de ontwerpen ook te hernoemen.

- Afbeeldingen in je account

Je kan maximaal 12 afbeeldingen in je account opslaan. De afbeeldingen in je kaartje en in je bibliotheek zijn rechtstreeks met elkaar gekoppeld. Dat betekent dat als je een foto verwijderd die in een kaartje is gebruikt, deze automatisch ook uit het kaartje verdwijnt! Is het kaartje dan bijvoorbeeld wel door jou besteld maar nog niet gedrukt, dan kan het zijn dat je foto niet mee wordt gedrukt!

In de editor kan je foto's niet bewerken of bijsnijden. Laadt de foto's dan ook al in het juiste formaat in. Lees onze fototips hoe je kan zorgen voor een mooie kwaliteit afbeeldingen
 

- Excel in laden voor etiketten

Als je etiketten wilt bestellen, kan je je adressen via excel inladen. Gebruik hiervoor dit format. Wil je je adressen goed op het etiket krijgen, houd je dan aan het volgende:

  1. Houd de kolomindeling intact; verwijder geen kolommen en voeg geen kolommen toe. Je mag ze wel breder maken of leeg laten
  2. Gebruik alleen excel.
  3. Gebruik geen gekke leestekens zoals & ; : ' etc
  4. Gebruik je een kolom niet, laat deze gewoon leeg
  5. Lukt het niet om in te laden? Tip: kopieer je adressen in een schoon excel bestand, wellicht staat er ergens toch nog een vreemde teken. Of mail ons je bestand, dan kijken wij even voor je.


service@liefleukeneigen.nl

We proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Dit is ook afhankelijk van de drukte rondom geboortes.


Is je kindje al geboren?
Meld dit dan direct of bel ons!


0251 200203

Wij zijn bereikbaar van:
Ma t/m vrij: 9.00 - 17.00


De Trompet 1918
1967 DB Heemskerk

routebeschrijving

Wij zijn bereikbaar van:
Ma t/m vrij: 9.00 - 17.00