Meest gestelde vragen

team lief leuk en eigen

Kunnen we je ergens mee helpen?

Kijk dan eens bij onze Meest Gestelde Vragen. En kom je er dan nog niet uit? Mail of bel ons gerust! We helpen graag!

Team Lief Leuk & Eigen

De meest gestelde vragen

Of staat je vraag misschien in één van deze categorieën?

Gerelateerde vragen over ISSUES LEVERING

- Mijn proefkaartje is nog niet binnen

Proefkaartjes die voor 12 uur zijn besteld, worden dezelfde dag gedrukt en verstuurd. De proefkaartjes worden met brievenbuspost verstuurd. Brievenbuspost duurt ca 2-3 werkdagen tegenwoordig. Heb je na de kaartjes na 2-3 werkdagen nog niet binnen? Check dan even het adres in je account.

Heb je binnen 6 werkdagen nog geen proefkaart ontvangen, dan sturen wij kosteloos het kaartje opnieuw toe!

- Mijn bestelling is nog niet binnen

Kaartjes zonder extra bewerking die op werkdagen voor 12.00 uur zijn besteld, worden dezelfde dag gedrukt en verstuurd. De kaartjes worden dan overgedragen naar onze verzender (DHL of PostNL) en je kan via de track & trace je pakket volgen. In drukke periodes (zoals in de decembermaand) kan hier wel eens een dag vertraging in optreden maar over het algemeen hebben we hier goede ervaringen mee. Wanneer het pakket bij de vervoerder ligt, en het pakket kunnen wij traceren, dan is het verder afwachten.

Kan je het pakket niet traceren? Mail ons dan even, soms kunnen wij meer informatie achterhalen over het pakket.

Let op: kaartjes die worden gestanst of kaartjes met goudfolie hebben een afwijkende levertijd. Kijk hiervoor even bij de Levertijden.

- Ik kan mijn pakketje niet volgen met de track & trace

Zodra jullie pakketje is gedrukt en aangemeld, is de track & trace code bekend en wordt deze naar jullie toegemaild. Het pakket wordt einde van de dag opgehaald en ingescand door de vervoerder. Zodra dit is gedaan, kan je het pakket volgen. Je kan je pakket meestal de volgende ochtend goed volgen.

- Er staan roze lijnen op mijn proefkaartje

Wanneer je een stanskaartje aanvraagt als proefkaartje, dan staan er nog roze lijnen op je kaartje. Deze lijnen geven aan hoe de stans loopt. Proefkaartjes worden namelijk niet gestanst.

Bij een oplage zetten wij deze lijnen uit en ontvang je je kaartjes in de juiste stansvorm.

- Kleuren wijken af

Als (proef)kaartjes op verschillende momenten zijn gedrukt op hetzelfde papiersoort, dan kan dit inderdaad voorkomen. Dit is vooral zichtbaar bij lichte kleuren. Hierin houden we een bepaalde bandbreedte aan. Vind je het verschil extreem? Maak een foto en mail het naar ons, samen met je ordernummer. Dan kunnen wij je hierin verder adviseren.

Ook papier is van invloed op de kleuren. Zo is onze klassieke papiersoort wat meer cremevan kleur. Lichte kleuren zullen hier dan ook warmer op uitkomen dan op wittere papiersoorten zoals standaard mat of luxe wit.

Je zal ook altijd kleurverschil zien tussen je kaartje en de sluitstickers omdat stickermateriaal weer anders met de kleuren omgaat.

- Mijn kaartjes zijn beschadigd

Dat is niet de bedoeling! We pakken onze bestellingen met zorg in, zodat ze mooi bij jullie binnenkomen. Zijn de kaartjes tijdens de verzending toch beschadigd, stuur deze dan niet uit. Mail ons zsm een foto van het pakket en de kaartjes en we zullen de kaartjes overdrukken.

- Er zijn te weinig kaartjes geleverd.

De pers telt de kaartjes af en er worden in principe altijd iets teveel kaartjes geleverd. Het kan zijn dat je meer kaartje hebt ontvangen dan enveloppen. Dat is ook om een eventueel beschadigd kaartje direct te vervangen. Heb je onverhoopt toch te weinig kaartjes geleverd gekregen, laat het ons dan direct weten. Wij kunnen dit nagaan via het log op de persen en zullen direct actie ondernemen.

- Mijn enveloppen zijn wel binnen, mijn kaartjes niet

Wanneer je kiest voor enveloppen die wij niet op voorraad bij de drukker hebben liggen, dan bestellen wij deze rechtstreeks bij onze leverancier voor je. Je ontvangt dan 2 pakketten. Het kan dan zijn dat je de enveloppen eerder ontvangt dan de kaartjes. In je track & trace mail ontvang je in principe de code voor de kaartjes.

- Ik ben niet blij met de kwaliteit. Wat moet ik doen?

Wij vinden het belangrijk dat de kaartjes die je uitstuurt, van goede kwaliteit zijn. Vallen de kaartjes tegen? Laat dit ons dan zo spoedig mogelijk weten via de mail, ondersteund met een foto. Als wij dit voor 14.00 uur weten, is het nog mogelijk om dezelfde dag actie te ondernemen. Belangrijk is dat wij een duidelijke foto ontvangen van het product met een beschrijving wat er volgens jullie niet in orde is. We raden ook aan om hier over te bellen. Wanneer jullie de kaartjes toch versturen, dan accepteren jullie het geleverde product en kunnen wij geen oplossing meer bieden. Heb je tekort of de verkeerde enveloppen ontvangen? Deze sturen we je direct na.

Let op: kleine kleurafwijkingen kunnen voorkomen en zijn niet te vermijden. De drukker mag ook 1-2 mm afwijken bij de snijmarges. Werk daarom niet te dicht op de snijranden van je kaartje.

- Er staat een tekstuele fout in mijn kaartje, wat nu?

O dat is spijtig! Maar het kan iedereen gebeuren. Het is ook zo'n hectische tijd rondom een geboorte. Tekstfouten zijn voor eigen verantwoording. Vind je de fout echt onoverkomelijk en wil je graag de gehele oplage overdrukken? Bel ons dan direct, voordat je de kaartjes hebt verzonden, we geven je dan een korting als pleister op de wonde. Verzonden kaartjes beschouwen we als geaccepteerd.


team@liefleukeneigen.nl

We proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Dit is ook afhankelijk van de drukte rondom geboortes.


Is je kindje al geboren?
Meld dit dan direct of bel ons!


0251 200203

Wij zijn bereikbaar van:
Ma t/m vrij: 9.00 - 17.00


De Trompet 1918
1967 DB Heemskerk

routebeschrijving

Wij zijn bereikbaar van:
Ma t/m vrij: 9.00 - 17.00