Meest gestelde vragen
Kunnen we je ergens mee helpen?
Kijk dan eens bij onze Meest Gestelde Vragen. En kom je er dan nog niet uit? Mail of bel ons gerust! We helpen graag!
Team Lief Leuk & Eigen
De meest gestelde vragen
- Kan ik mijn kaartje ook in een ander formaat krijgen?
- Wat kost een geboortekaartje?
- Welk papiersoort moet ik kiezen?
- Kan ik ook folie aan elk kaartje toevoegen?
- Hoe plaats ik mijn teksten netjes in het midden?
- Hoe bestel ik een gratis proefdruk van het geboortekaartje?
- Ik wil iets in het bestaande ontwerp aanpassen. Kan dat?
- Ik wil graag een geheel eigen ontwerp. Kan dat ook?
- Het lukt mij niet om het Excel bestand te uploaden
- Hebben jullie ook bijpassende sluitstickers bij mijn kaartje?
- Ik kan niet alles in mijn kaartje aanpassen
- Kan ik de enveloppen vooruit ontvangen?
Of staat je vraag misschien in één van deze categorieën?
- Algemene FAQ - later goed indelen
- Groeipapier
- Wat kost een geboortekaartje
- Wat kost een trouwkaartje
- Kaartje opmaken
- Folie op het kaartje
- Proef geboortekaartje
- Proef trouwkaartje
- Geboortekaartjes bestellen
- Trouwkaarten bestellen
- Sluitstickers bestellen
- Adresetiketten bestellen
- Papiersoorten
- Levertijden
- Levertijden buitenland
- Vragen over je account
- Website problemen oplossen
- Problemen met levering
- Alles wat je moet weten over kleuren
- Enveloppen
- Kraamkaartjes
- Ambachtelijke collectie | Speciale kaartjes
- Houten geboortekaartjes
- Trouwkaarten ontwerpen en bestellen, zo werkt het
- Verzendservice
Gerelateerde vragen over Website problemen oplossen
- Inloggen lukt niet
Je logt in met je mailadres en je wachtwoord. Als je je wachtwoord niet meer weet, kan je deze opnieuw opvragen. Let op: soms komt deze mail in je spambox terecht. Check deze ook even als je geen mail ontvangt. Lukt het nog niet om in te loggen, dan kan het zijn dat je wellicht meerdere accounts hebt aangemaakt? Je kan ons altijd mailen om je wachtwoord voor je te resetten. Pas na het nieuwe wachtwoord in je account altijd even je wachtwoord aan naar jouw eigen wachtwoord.
- Mijn kaartje is vergrendeld en ik kan deze niet verder bewerken
- Ik zie niet de juiste lettertypes
Als je in Internet Explorer werkt, dan worden de lettertypes op het scherm niet ondersteund. Je ziet bij veel lettertypes het default lettertype. Als je je kaartje opent in Chrome, zie je wel weer alle lettertypes. Wij raden het aan om te werken in Chrome.
- Mijn opgeslagen kaartje wil niet openen
Soms kan een kaartje niet goed laden als je internetverbinding net even hapert. Probeer de pagina te vernieuwen. Je krijgt dan een melding wil je de pagina verlaten. Klik dan op "Ja".
Of je kaartje staat vergrendeld omdat deze al is besteld. Dan kan je verder met je kaartje door deze te kopiëren. Tip: hernoem dan ook je kaartje zodat je later weet welke versie het is!
- Mijn foto wordt niet weergegeven
- Ik kan mijn tekstvak niet meer aanpassen
- Mijn gratis proefkaartcode werkt niet
Je gratis proefkaartcode werkt alleen bij kaartjes van 1 stuks en maximaal 2x (bij 2 losse kaartjes). Je code werkt niet meer als deze al eens eerder is gebruikt.
Als je je proefkaartcode hebt ingevuld en je klikt vanuit het betaalscherm weer terug naar je winkelmandje, dan kan het zijn dat de code al geregistreerd wordt en vervolgens niet meer werkt. Heb jij dit aan de hand, mail ons dan gerust, dan kunnen we je order wellicht nog verwerken.
- Ik kan de achtergrond niet aanpassen
De achtergrond van het kaartje kan je veranderen wanneer je de icon ‘achtergronden’ in de toolbar ziet staan
Als je hierop klikt, opent het achtergrond toolbar. Klik op het + om de bibliotheek met afbeeldingen en kleuren te openen. Je kan de achtergrond aanpassen met een andere DIY achtergrond of met een kleur. Klik bijvoorbeeld een kleur aan, en kies voor ‘plaatsen’. Je kan een achtergrond op 1 zijde plaatsen of op 2 zijdes tegelijkertijd (alleen bij een dubbel kaartje).
Je kan ook naar de achtergronden via ‘lagen’. Onderaan de toolbar zie je ‘lagen’ staan. De onderste laag heet ‘achtergrond’. Door deze laag aan te klikken, zie je de achtergrond oplichten. Ook opent dan de juiste toolbar ‘achtergronden’ en kan je hier je eigen achtergrond of kleur aanpassen door deze aan te klikken en vervolgens ‘plaatsten’ te kiezen.
- Kan ik mijn kaart op een ander formaat krijgen
In principe is dit mogelijk (tenzij het artwork hiervoor teveel moet worden aangepast en hierover afspraken zijn met de illustrator).
Bij de kaartjes die je helemaal zelf kan aanpassen met de beeldbank, kan je elk formaat kiezen en deze met de beeldbank gaan opmaken. Hier vind je alle basisformaten.
Bij kaartjes van een illustrator zal het artwork in het nieuwe formaat moeten worden gezet. Dit kunnen we direct in je account doen. Mail ons je wensen, geef ons je account door en plaats een basiskaart van het gewenste formaat alvast in jouw account. Dan kunnen onze kaartjesmakers het kaartje in jouw account zetten en kan jij het design daarna weer verder overnemen.
Zit jouw formaat er niet tussen? Mail ons dan je wensen. Dan kunnen we kijken wat er mogelijk is.
Openingstijden feestdagen:
Niet geopend op algemene feestdagen (2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, 2e Pinksterdag, de kerstdagen en Nieuwjaarsdag). Eens in de vijf jaar ook op bevrijdingsdag (5 mei 2020), in verband met sluiting van postdiensten.
service@liefleukeneigen.nl
We proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Dit is ook afhankelijk van de drukte rondom geboortes.
Is je kindje al geboren?
Meld dit dan direct of bel ons!
0251 200203
Wij zijn bereikbaar van:
Ma t/m vrij: 9.00 - 17.00
De Trompet 1918
1967 DB Heemskerk
routebeschrijving
Wij zijn bereikbaar van:
Ma t/m vrij: 9.00 - 17.00