Gratis proefkaartje voor jou!

Maak nu vrijblijvend een account aan en ontvang van ons een gratis proefkaartje.

Mijn gegevens


Ik ben geïnteresseerd in:

Met deze informatie kunnen wij onze service optimaliseren.


Heb je al een account? Inloggen

Meest gestelde vragen

team lief leuk en eigen

Kunnen we je ergens mee helpen?

Kijk dan eens bij onze Meest Gestelde Vragen. En kom je er dan nog niet uit? Mail of bel ons gerust! We helpen graag!

Team Lief Leuk & Eigen

De meest gestelde vragen

  1. Kan ik mijn kaartje ook in een ander formaat krijgen?
  2. Wat kost een geboortekaartje?
  3. Welk papiersoort moet ik kiezen
  4. Kan ik ook folie aan elk kaartje toevoegen?
  5. Hoe plaats ik mijn teksten netjes in het midden?
  6. Hoe bestel ik een gratis proefdruk van het geboortekaartje?
  7. Ik wil iets in het bestaande ontwerp aanpassen. Kan dat?
  8. Ik wil graag een geheel eigen ontwerp. Kan dat ook?
  9. Het lukt mij niet om het Excel bestand te uploaden
  10. Hebben jullie ook bijpassende sluitstickers bij mijn kaartje?
  11. Ik kan niet alles in mijn kaartje aanpassen
  12. Kan ik de enveloppen vooruit ontvangen?

Of staat je vraag misschien in één van deze categorieën?

Gerelateerde vragen over Verzendservice

- Wat houdt de verzendservice precies in?

Heel simpel gezegd: wij regelen alles voor je! Van het controleren en drukken van de kaarten tot het inpakken en versturen naar vrienden en familie. Jij hoeft je nergens druk om te maken.

- Welke keuzes heb ik bij de verzendservice?

Je kan kiezen uit drie verzendservicepakketten.

Optie 1: alleen de kaartjes laten inpakken en verzenden.
Optie 2: het samenstellen van de kaartjes met leuke extra’s en deze allemaal naar jullie adres laten versturen.
Optie 3: de kaartjes samenstellen met extra’s, inpakken én versturen naar jullie dierbaren.

- Wat moet ik doen voordat ik gebruik kan maken van de verzendservice?

Zorg ervoor dat het ontwerp klaar is (of door ons helemaal wordt klaargemaakt), je de oplage, het gewenste verzendservicepakket, de enveloppen, de adresetiketten en leuke extra’s hebt besteld.

- Kan ik nog iets veranderen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Als je alles hebt besteld en ons instructies hebt gegeven om de trouwkaarten of geboortekaartjes te verzenden, dan kan er alleen nog iets veranderd worden als je direct na het bestellen belt. Zodra het volledige (druk)proces in werking is gezet en de kaarten in de enveloppen zijn geplaatst, is het helaas niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen.

- Moet ik zelf postzegels regelen als ik het verzenden uitbesteed?

Nee, de postzegels worden door ons geregeld. Deze zijn niet bij de verzendservice inbegrepen. We doen een nacalculatie op basis van het aantal kaarten en hun gewicht en het land van bestemming. Hierna ontvang je een betaallink van ons voor de gemaakte kosten. 

- Kan ik ook een aantal kaartjes naar mijn eigen adres laten sturen?

Zeker, dit raden we zelfs aan! Het is erg leuk om zelf ook een aantal kaartjes te ontvangen en te bewaren. Bijvoorbeeld voor plakboeken, een fotolijstje of als jullie per ongeluk iemand zijn vergeten toe te voegen aan de adressenlijst. Zo hebben jullie altijd kaartjes achter hand.

- Wat als ik meer dan 100 kaarten wil laten versturen?

Dit is geen probleem. Moeten er meer dan 100 kaarten worden verstuurd vanuit Lief Leuk & Eigen? Dan betaal je een kleine toeslag. Vergeet deze niet toe te voegen aan de bestelling.

- Kan ik extra’s zoals strikjes of lakzegels toevoegen aan mijn kaarten?

Absoluut! Je kan allerlei extra’s toevoegen voordat we je kaarten inpakken en versturen. Kies in dit geval voor verzendpakket optie 3: wij zorgen ervoor dat de kaartjes gedrukt worden, voorzien worden van leuke extra’s, in de enveloppen worden geplaatst én worden verstuurd.


Openingstijden feestdagen:
Niet geopend op algemene feestdagen (2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, 2e Pinksterdag, de kerstdagen en Nieuwjaarsdag). Eens in de vijf jaar ook op bevrijdingsdag (5 mei 2020), in verband met sluiting van postdiensten.


service@liefleukeneigen.nl

We proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Dit is ook afhankelijk van de drukte rondom geboortes.


Is je kindje al geboren?
Meld dit dan direct of bel ons!


0251 200203

Wij zijn bereikbaar van:
Ma t/m vrij: 9.00 - 17.00


De Trompet 1918
1967 DB Heemskerk

routebeschrijving

Wij zijn bereikbaar van:
Ma t/m vrij: 9.00 - 17.00