Gratis proefkaartje voor jou!

Maak nu vrijblijvend een account aan en ontvang van ons een gratis proefkaartje.

Mijn gegevens


Ik ben geïnteresseerd in:

Met deze informatie kunnen wij onze service optimaliseren.


Heb je al een account? Inloggen

Meest gestelde vragen

team lief leuk en eigen

Kunnen we je ergens mee helpen?

Kijk dan eens bij onze Meest Gestelde Vragen. En kom je er dan nog niet uit? Mail of bel ons gerust! We helpen graag!

Team Lief Leuk & Eigen

De meest gestelde vragen

  1. Kan ik mijn kaartje ook in een ander formaat krijgen?
  2. Wat kost een geboortekaartje
  3. Welk papiersoort moet ik kiezen
  4. Kan ik ook folie aan elk kaartje toevoegen?
  5. Hoe plaats ik mijn teksten netjes in het midden?
  6. Hoe bestel ik een gratis proefkaartje?
  7. Ik wil iets in het bestaande ontwerp aanpassen. Kan dat?
  8. Ik wil graag een geheel eigen ontwerp. Kan dat ook?
  9. Het lukt mij niet om het Excel bestand te uploaden
  10. Hebben jullie ook bijpassende sluitstickers bij mijn kaartje?
  11. Ik kan niet alles in mijn kaartje aanpassen
  12. Kan ik de enveloppen vooruit ontvangen?

Of staat je vraag misschien in één van deze categorieën?

Gerelateerde vragen over BESTELLEN KAARTJES

- Hoe kan ik mijn prijs berekenen

Wanneer je een kaartje hebt gekozen kan je op de eigen pagina van dit kaartje de knop 'Bereken alvast jouw prijs' vinden. Door op deze knop te klikken opent er een calculator waar je diverse product opties (zoals oplage en/of enveloppen) kan kiezen en zo direct zien wat de prijs wordt van de oplage.

- Mijn kaartje staat vergrendeld

Als je je kaartje besteld (als proef of als oplage) dan wordt deze automatisch vergrendeld om veiligheidsredenen. Je kan je kaartje wel weer bewerken maar dan moet je eerst een kopie van het kaartje maken. Onder het kaartje zie je een symbool staan met 2 vierkantjes. Als je hierop klikt, wordt je kaartje gekopieerd.

- Wanneer bestel ik de oplage?

Zodra je kindje is geboren, ga je naar je account om je kaartje aan te passen met de definitieve gegevens. Lees alles nog eens goed na (een spelfout is zo gemaakt, zoom daarom in de editor even goed in) en ga naar de volgende stap. Hier zie je precies hoe je kaartje is geworden. Dan kan je verder gaan met Bestel oplage. In de volgende stap geef je aan hoeveel kaartjes je wenst en op welk papiersoort. Ook kan je hier nog enveloppen toevoegen, adresstickers of sluitstickers. Wil je nog een kaartje in je winkelmandje toevoegen, dan kan dat. Ga gewoon naar dit kaartje toe. Je winkelmandje blijft bewaard. Je kan vooraf alvast wel zelf een proefkaart bestellen. Dit werkt op dezelfde manier, alleen klik je dan op Bestel proefkaart.

- Kan ik de bestelling alvast klaar zetten?

Het is niet mogelijk om de gehele bestelling alvast klaar te zetten. Pas als je kindje is geboren, pas je het kaartje aan met de laatste geboortegegevens en plaats je deze in je winkelmandje. Hier bepaal je de oplage en het papiersoort. Wel kan je alvast je adressenlijst inladen in je account om straks makkelijk je adressen toe te voegen.

- Hoe bestel ik de oplage van ons kaartje?

Heel makkelijk. Je logt in in je account en je kiest het kaartje dat al helemaal klaar staat. Je past de laatste gegevens aan en controleer nogmaals alle teksten (zoom hiervoor even goed in). Helemaal tevreden? Klik op Controleer & Bestel om het kaartje in zijn geheel nog te zien. Dan klik je op Bestel oplage. Je komt nu in het winkelmandje waar je je oplage en papiersoort kan aangeven. Je ziet dan ook direct de prijs. Hier kan je ook de enveloppen erbij bestellen, evenals de sluitstickers of adresetiketten. Wil je nog een ander kaartje in je winkelmandje plaatsen, dan kan je klikken op verder winkelen of naar je account gaan om dit kaartje te selecteren en eventueel aan te passen. Is je winkelmandje helemaal klaar? Ga naar de volgende stap om je gegevens in te vullen en je verzendadres op te geven. Daarna ga je naar de betaalpagina. Zodra de betaling akkoord is, komt de order bij ons binnen. Kaartjes voor 12.00 uur besteld worden dezelfde dag gedrukt en verstuurd met pakketpost en heb je meestal al de volgende dag in huis!

- Kan ik makkelijk bijbestellen?

Je kan je kaartje makkelijk bij bestellen. Dit wordt gezien als een nieuwe order. Daarom verval je automatisch in de prijsstaffel die bij deze oplage hoort. Bestel daarom altijd iets extra's bij je oplage. Bijbestellen gaat vanaf 10 stuks. Tip: wil je maar 5 kaartjes bijbestellen? Bestel dan 5x een proefkaartje.

LET OP: Kaartjes met extra bewerkingen zoals stansen of folie kunnen niet als proefkaart bijbesteld worden. Je ontvangt de kaart dan zonder de extra's.

Bijbestellen voor kaartjes die ambachtelijk zijn gedrukt is heel lastig omdat we weer alle opstartkosten moeten rekenen. Tip: bestel minimaal 10 extra kaartjes voor de onverwachte adressen en je eigen plakboek.

- O jee, er staat een fout in ons kaartje! Wat nu?

O dat is spijtig! Maar het kan iedereen gebeuren. Het is ook zo'n hectische tijd rondom een geboorte. Tekstfouten zijn voor eigen verantwoording. Vind je de fout echt onoverkomelijk en wil je graag de gehele oplage overdrukken? Bel ons dan direct, voordat je de kaartjes hebt verzonden, we geven je dan een korting als pleister op de wonde. Verzonden kaartjes beschouwen we als geaccepteerd.

- Ik wil graag een tekstwissel in mijn kaartje

Wellicht wil je een kaartje met een kraamtekst en een aantal zonder kraamtekst bestellen. Dat kan. Dit zijn 2 aparte kaarten. Dit doe je als volgt: sla het eerste kaartje op en geeft deze een goede naam. Ga naar je account, naar opgeslagen kaartje. Hier kan je het kaartje kopiëren. Geef dit kaartje dan direct de juiste naam. Controleer van beide kaartjes de teksten goed. Zet het eerste kaartje in je winkelmandje. Geef de aantallen aan en het papiersoort. Ga dan verder via verder winkelen en plaatst dan het 2e kaartje in je winkelmandje. Wil je twee kaarten in 1 oplage bestellen, dan wordt dit gezien als 2 verschillende oplages met ieder zijn eigen staffelprijs. Je kan er ook voor kiezen om de gezamenlijke oplage als 1 staffelprijs te laten berekenen en eenmalig extra tekstwissel kosten ad € 20,00 te betalen. In sommige gevallen kan dit gunstig uitkomen. We rekenen dit graag voor je uit.

- Ik wil graag mijn geboortekaartje digitaal ontvangen

Het is altijd mogelijk om een printscreen van het kaartje te sturen nadat de bestelling is geplaatst. Deze is alleen bedoeld voor eigen gebruik.

Alleen van kaartjes van onze eigen Lief Leuk & Eigen collectie kan je een HR beeld van de voorzijde van je kaartje opvragen. Je ontvangt dan een HR jpg die je alleen voor eigen persoonlijk gebruik mag inzetten. De auteursrechten blijven bij Lief Leuk & Eigen liggen. Kosten bedragen € 15,00 per HR beeld en alleen mogelijk wanneer je meer dan 30 kaartjes hebt afgenomen.

- Ik wil graag geen logo op mijn kaart

Achterop vind je onze naam, vaak in combinatie met de naam van de illustrator. Deze naamsvermelding is een afspraak met onze illustratoren ter bescherming van hun auteursrecht. We hebben dit bewust zo klein mogelijk geplaatst. Wanneer je een geboortekaartje hebt uit onze eigen collectie (bijvoorbeeld de DIY collectie) dan is het bij ENKELE kaarten wel mogelijk om de naam te verwijderen. Neem dan even contact met ons op voordat je de bestelling plaatst.


Openingstijden feestdagen:
Niet geopend op algemene feestdagen (2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, 2e Pinksterdag, de kerstdagen en Nieuwjaarsdag). Eens in de vijf jaar ook op bevrijdingsdag (5 mei 2020), in verband met sluiting van postdiensten.


service@liefleukeneigen.nl

We proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Dit is ook afhankelijk van de drukte rondom geboortes.


Is je kindje al geboren?
Meld dit dan direct of bel ons!


0251 200203

Wij zijn bereikbaar van:
Ma t/m vrij: 9.00 - 17.00


De Trompet 1918
1967 DB Heemskerk

routebeschrijving

Wij zijn bereikbaar van:
Ma t/m vrij: 9.00 - 17.00